BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du optimere lagerprocesser, gøre dem elektroniske, og har du erfaring med dette fra en tidligere stilling? Har du store ambitioner, hvor du kan se dig selv som leder på længere sigt, samt besidder du en god portion humor samt befinder du dig godt i værkstedmiljøet? Så se mere her.
Lige nu søger OP System A/S i Løsning en ny kollega.
OP System A/S er en virksomhed i vækst, hvor der vil komme mere og mere at se til. På sigt vil det betyde flere kollegaer, hvorfor der også vil forekomme personaleansvar.
Til denne her stilling, er det vigtigt, at du besidder en god indre købmand, som kan være med til at stå for selve indkøbshåndteringen af reservedele mm.
Din arbejdsopgaver bliver bl.a.:
- Lagerstyring og lageroptimering
- Daglig kontakt til leverandører, kunder og kollegaer
- Indkøb samt indkøb via disponeringslister
- Administrative opgaver inden for indkøb og lager
- Ordremodtagelse og servicering af kunder samt reservedelesalg
- Personaleansvar på sigt
- Har erfaring inden for både lageroptimering og lagerstyring
- Er struktureret og kan håndtere flere bolde i luften
- Har erfaring inden for Indkøb og gerne fra disponeringslister
- Har personaleerfaring/ledelseserfaring fra tidligere ansættelse
- Har truckcertifikat
- Er IT-kyndig
- Kan begå dig skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk (med fordel også svensk)
- Har erfaring inden for entreprenør- eller landbrugsmaskine branchen, er dette en fordel, men ikke et krav
At blive en del af et velfungerende team, hvor det gode arbejdsklima vægtes højt både internt og eksternt.
Du vil have muligheden for at sætte dit eget strukturerede præg på din arbejdsdag/dagligdag, hvor ingen dage er ens.
Vi forstiller os følgende; Efter endt instruktionsforløb, hvor du referer til servicechefen, med oplæring i IT-systemer, maskiner/reservedele samt procedurer, vil du stille og roligt påtage dig personaleansvaret og indgå i lederteamet. Du kan forvente en del rejseaktivitet i både indland og udland.
Interesseret i at høre mere?
Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen kan du gøre dette via knappen ”søg stillingen”. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og forbeholder os retten til at fjerne stillingen fra hjemmesiden igen, når rette kandidat er fundet. Vi modtager derfor gerne din ansøgning og CV allerede i dag.
Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Rekrutteringskonsulent, Pernille Gordon, på tlf. 6163 0772.
Pernille holder sommerferie i uge 29+30+31, og vil derfor ikke være at træffe i de tre uger.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Career, Sintrupvej 71B, 8220 Brabrand
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153738&DepartmentId=18979&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862331